Borba društvenih mreža za privlačenje korisnika postaje sve ozbiljnija.
To pokazuju brojne novine i promjene koje uvode gotovo iz dana u dan. Tako je sada Instagram počeo da testira novu funkciju zahvaljujući kojoj svaki objavljeni video postaje Reels. Za sada nije poznato da li će ta promjena uticati i na ranije objavljene video zapise, niti da li će i dalje postojati mogućnost objavljivanja dužih klipova, do 10, odnosno 60 minuta.
Iz kompanije Meta poručili su da ovu funkciju testiraju u okviru težnje da pojednostave i unaprijede iskustvo gledanja videa na Instagram-u. Očigledno je da u tom segmentu žele biti konkurentniji popularnoj društvenoj mreži TikTok, te privući još publike koja voli kratke video formate.
Iz Meta-e navode da vjeruju da će videi pretvoreni u Reels biti gledaniji i popularniji zahvaljujući većoj dostupnosti i raznoraznim efektima. Adam Mosseri, šef Instagram-a, izjavio je ranije da ta mreža više nije samo aplikacija za dijeljenje fotografija, te da je sada fokusiran na “kreatore, video, kupovinu i razmjenu poruka”, a to je u posljednje vrijeme i sve očiglednije.
Podsjećamo, ova društvena mreža uvela je Reels u avgustu 2020. godine, najprije u SAD. Ta forma je sve popularnija i na Facebook-u, tako da ne čudi da je kompanija Meta odlučila da je učini jednim od glavnih sadržaja na Instagram-u.