Instagram dobija još novina. To je potvrdio i Mark Zuckerberg, osnivač kompanije Meta.
Naime, u toku je testiranje opcije koju već nudi TikTok, a to je full-screen feed, mada korisnici koji u tome učestvuju trenutno nemaju priliku da postove vide na cijelom ekranu. Takvi se vide u Zuckerbergovoj objavi, što je znak da je zaista u planu verzija kakva je dostupna korisnicima TikTok-a.
“Fotografije su i dalje važan dio Instagram-a, a mi radimo na načinima koji će unaprijediti način na koji se one pojavljuju u full-screen feed-u”, naveo je Zuckerberg. Ova nova mogućnost novi je znak da kompanija Meta zaista nastavlja da se na pozitivan način takmiči sa TikTok-om.
Full-screen feed nije jedino u čemu će moći da uživaju korisnici Instagram-a. Stiže i promjena prečica za pristup inbox-u i kreiranju novih postova. Kako bi duh TikTok-a prenijeli na društvenu mrežu čiji je sam naziv asocijacija za objave fotografija, kreatori će morati da dodaju više Reels-a u korisnički feed, te da fokus usmjere i na klipove.
Kako mediji prenose, kompanija Meta modernizovaće i Facebook. S obzirom na to da je Zuckerberg naveo da su promjene dio šireg zaokreta ka AI preporukama, nema sumnje da se spremanju brojne promjene. Pored redizajna, navodno je u planu i dodavanje više preporučenog sadržaja u korisničke feed-ove, dok su već godinama korisnicima “servirane” objave stranica koje prate i njihovih Facebook prijatelja.