Borba sa konkurencijom u vidu TikTok-a postaje prioritet za kompaniju Meta, a to se ne odnosi samo na Instagram.
Prema najavama više zvaničnika, uključujući i Marka Zuckerberga, i Facebook će ući u takmičenje sa TikTok-om. Odnedavno je poznato i u kom smjeru ide redizajn.
Glavni feed na Facebook-u će biti preuređen po uzoru na TikTok i njegov For You feed. To znači da će se novi feed oslanjati na preporuke koje potiču od pretpostavke vještačke inteligencije koji sadržaj vam se sviđa u zavisnosti na koji ste imali pozitivne reakcije.
To opet znači da će vam više iskakati ne sadržaj ljudi koje ste odlučili da pratite i koji su vam prijatelji, već će biti naglašavan preporučeni sadržaj stranica, kreatora i ljudi koje korisnik ne prati.
Cilj je prebacivanje Facebook-a u Discovery Engine, a preporuke bi uglavnom dolazile od “nepovezanog” sadržaja uključujući Reels. Plan podrazumijeva i povratak inboxa Messenger-a u aplikaciju Facebook-a kako bi se korisnici ohrabrili da dijele više sadržaja iz navedenog Discovery Engine-a.
Međutim, nije poznato kada će do ovih promjena doći, budući da smo i ranije slušali slične najave. Očigledno je da se brže promjene dešavaju na Instagram-u, koji je na neki način u fokusu kompanije i dosta je prijemčiviji za novine i dinamične promjene.