TikTok je napravio revoluciju u svijetu kratkih videa koje objavljuju njegovi korisnici. To je izazvalo borbu između servisa koji se takmiče da ponude nove (ili iste) mogućnosti u oblikovanju sadržaja. Ali, čini se da će TikTok prebaciti stvari na jedan potpuno drugi nivo.
TikTok planira da postane aplikacija koja će ući u gejming sferu, i za to se već rade testiranja. Za sada, oni koji imaju priliku da vide kako izgledaju TikTok igrice su korisnici u Vijetnamu. Ne bez razloga, jer ova zemlja je ogledno polje i atraktivno tržište i za druge kompanije, s obzirom na to da se 70 odsto stanovnika mlađih od 35 godina bavi tehnologijom na ovaj ili onaj način.
Zna se da će igre koje bi trebalo da budu dio TikTok biblioteke imati reklame. Predstavljanje igara povećalo bi prihode od oglašavanja, kao i količinu vremena koju korisnici provode u aplikaciji, koja je već jedna od najpopularnijih u svijetu sa više od milijardu aktivnih korisnika mjesečno.
TikTok je potvrdio da su testirali uvođenje HTML5 igara, uobičajenih mini igara, u svoju aplikaciju kroz povezivanje sa nezavisnim programerima i studijima kao što je Zynga.
Partnerstvo sa kompanijom Zynga, poznatoj po igri FarmVille, zvanično je od prošle godine, i usredsređeno je na kreiranje Disco Loco 3D igre. U pitanju je HTML5 neprekidni “runner” koji bi mogao da radi u okviru aplikacije.
Tu nije kraj, jer TikTok testira i softver za striming igara, što je započeto sa njihovom Live Studio opcijom za PC.