Platforma Snapchat bila je nakon nastanka revolucionarna po tome što je ponudila koncept poruka koje su tu da nestanu! Ono što objavite je oročeno na jedan dan i nakon toga nestaje.
Naizgled čudan koncept je zaprav imao smisla u vrijeme instant komunikacije u kojoj ne želite da nešto što vam je u tom trenutku bilo fora ostane na društvenim mrežama i nakon nekog vremena postane ružna prošlost koja vam prisjedne.
Na osnovu toga brojne platforme su se odlučile da ponude isto tako koncipirane Story, i to nakon što iz Snapa nisu pristali da ih kupi Facebook (danas Meta), vlasnik te mreže i Instagram-a. Nakon što dogovora nije bilo, osveta je došla tako što su se na Facebook-u i Instagram-u pojavile na dan oročene objave, koje su postale superpopularne. Činilo se da je Snapchat poražen.
Međutim, objavljeni podaci za prvi kvartal 2022. pokazuje da broj korisnika Snapchat-a raste brže nego u slučaju odavno etabliranih Facebook-a i Twittera-a. Snapchat je u 2021. godini imao 332 miliona korisnika, a on je u prva tri mjeseca ove godine narastao za 18%. Rasli su i prihodi, ali je kompanija smanjila planove zbog uzdržanosti sponzora koja je vidljiva zbog turbulentnih svjetskih događaja.
Što se tiče same aplikacije, Snapchat-u se isplatilo ulaganje u AR (proširena realnost) iskustva jer se 250 miliona korisnika koristi opcije proširene realnosti svakog dana.