Popularna battle royale igra CoD: Warzone stiže na mobilne uređaje, potvrdili su iz kompanije Activision.
S obzirom na to da je Activision tek objavio da traži stručnjake koji bi pomogli razvoj legendarne igre iz franšize Call of Duty, nije poznato kada bi ona mogla biti završena i dostupna gejmerima.
U objavi, takođe, stoji da će CoD: Warzone biti dizajniran tako da igračima na mobilnim uređajima nikada ne bude dosadno, ali i da će ih „zabavljati u godinama koje dolaze“. Upravo zbog toga vjeruje se da će se ova igra stalno mijenjati i dodatno razvijati, kao i verzija za računare i konzole.
Iako nisu objavljeni detalji kako bi sve to trebalo izgledati , u Activision-u podvlače da će igru stvarati od nule, te da se ne radi o prilagođavanju postojeće.
Poznato je da već postoji verzija te igre za pametne telefone, ali je nije razvio tim ovog američkog gejming giganta, nego kineska kompanija TiMi Studio Group, podružnica Tencent-a. I pored toga, ta verzija iz 2019. godine postala je veoma popularna, te su na nju, prema informacijama Sensor Tower-a, korisnici do sada potrošili više od 1,5 milijardi dolara.
Mnogi smatraju da je upravo tolika popularnost poznate igre koju je kreirala kineska kompanija jedan od razloga zašto se našla u Activision ponudi mobilnih igara baziranih na Call of Duty-ju.