TikTok, korak po korak, prestaje biti platforma za kratke video sadržaje.
Ova planetarno popularna društvena mreža koja je 2016. godine, kada je prvobitno pokrenuta u Kini, dužinu videa ograničavala do 15 sekundi, sada uvodi format od čak 10 minuta.
Nije se to baš desilo „preko noći“, ali je svakako veliko iznenađenje za sve korisnike, pogotovo one koji su uz njih godinama i koji su svjedočili dosadašnjim promjenama. Podsjećamo, dužina video snimaka prvo je sa 15 sekundi porasla na jedan minut, da bi u julu prošle godine tu granicu pomjerili do tri minuta.
Ni to, očito, nije bilo dovoljno, što potvrđuju i brojni slučajevi da autori na TikTok-u duže sadržaje objavljuju u više kraćih nastavaka, što se spominje i kao jedan od mogućih razloga za ovaj potez. Njime će, smatraju stručnjaci, privući brojne korisnike koji objavljuju tutorijale, zbog čega bi mogao postati ozbiljan konkurent YouTube-u.
„Uzbuđeni smo što možemo da omogućimo kačenje videa u trajanju do 10 minuta, što bi trebalo da donese još više kreativnih mogućnosti za naše kreatore sadržaja širom svijeta“, naveo je zvaničnik TikTok-a za Engadget.
Inače, prema izvještaju Apptopia-e, globalno najpopularnija aplikacija sa najvećim brojem preuzimanja tokom prošle godine bio je upravo TikTok. Najpopularniji je bio i u Americi, gdje je 2021. godine imao za oko 30% više preuzimanja od drugoplasiranog Instagram-a.