Reels je postao Facebook prioritet

Facebook Reels je kao samostalna funkcija dostupan u više od 150 zemalja.

Reels je zapravo unapređena verzija Stories opcije, nalazi se u vrhu Facebook-ove mobilne aplikacije na iOS-u i Android-u, a omogućava kreiranje i dijeljenje kratkih video zapisa.

Kompanija ga promoviše kroz kompletnu svoju platformu, a sada je najavljeno i nekoliko novih opcija za uređivanje.

Jedna od njih je da će se pojavljivati u svim dijelovima aplikacije: unutar sekcije Stories, u kartici Watch koja je rezervisana za duže video materijale, među Grupama, na vrhu te unutar Feed-a, gdje će ih algoritmi s vremena na vrijeme preporučivati korisnicima.

Ovo proširenje će biti veliki test za kompaniju Meta, koja se upustila u utakmicu sa TikTok-om glavnim prioritetom. Kompanija planira da počne da testira funkciju Stars, koji omogućava obožavaocima da kupuju „poklone“ za kreatore.

Alati za zaradu novca mogli bi pomoći kompaniji da se razlikuje od TikTok-a, koji je nedavno kritikovan zbog niskih isplata iz fonda kreatora. Meta je odlučila da odabranim kreatorima Reels-a plati i do 35.000 američkih dolara mjesečno, ako njihovi video zapisi budu dovoljno gledani.