Tokom pandemije, vidjeli smo da je Zoom zauzeo centralni dio organizacije sastanaka mnogobrojnih kompanija koje posluju na mreži.
U nastojanju da pojednostave potpisivanje dokumenata na mreži, Zoom je u saradnji sa kompanijom DocuSign najavio novu integraciju koja omogućava da to učinite direktno tokom sastanka.
Jerome Levadoux, šef eSignature Products-a u DocuSign-u, kaže da je pandemija poslužila kao povod za upotrebu uvođenja potpisivanja dokumenata na daljinu.
Kako biste potpisali dokument tokom Zoom sastanka, prvo treba da dodate DocuSign u aplikaciju. Da bi započeli sastanak, kliknete na dugme DocuSign i izaberete dokumente za potpisivanje.
Zatim prenosite kontrolu na prvog potpisnika, završavate sve diskusije i slijedi potpisivanje. Ako postoji više potpisnika, prenosite kontrolu na sljedeću osobu koja će potpisati.
Nakon sastanka svi učesnici će dobiti PDF potpisanog ugovora, poslan na mejlove koji su povezani sa Zoom pozivnicom.