Facebook je i dalje najkorištenija društvena mreža na planeti Zemlji, ali ni njima ne cvjetaju ruže.
Rast i popularnost nisu bili dovedeni u pitanje do nedavno kada je izvršni direktor Mark Zuckerberg objavio da Facebook prvi put bilježi pad broja dnevnih korisnika u četvrtom kvartalu 2021.
Ova izjava izazvala je pad dionica za 20%, što je dovelo kompaniju Meta do gubitka od otprilike 200 milijardi dolara. Problem sporog rasta mučio je sve Meta aplikacije, uključujući WhatsApp i Instagram.
Meta je ipak uspjela ostati profitabilna. Istovremeno je Reality Labs, koja radi na Quest VR slušalicama, VR softveru, pametnom satu, nadolazećim AR naočalama i mnogim drugim metaverznim snovima Marka Zuckerberga, prošle godine izgubila 10,2 milijarde dolara, uz prihod od samo 2,3 milijarde dolara.
Zajedno sa metaverzom, Meta će nastaviti da radi na Instagram Reels-u. Iz kompanije priznaju da se suočavaju s teškom konkurencijom u vidu TikTok-a i da žele zadržati dugoročni fokus na Reels.