Još ih samo oni nemaju, ali sada je potvrđeno da i TikTok testira „priče“.
TikTok testira „priče“ kako bi pratio opšti trend na svim društvenim mrežama, ali sa jednom razlikom. Naime, njihovi korisnici će, kao što su i navikli, moći da postave samo video-format objave u svoju „priču“.
Sama opcija će, mimo toga, funkcionisati kao i na drugim platformama. Priče će biti dostupne 24 sata i moći ćemo vidjeti ko ih je vidio i komentarisao. Postavljaće se po istom principu i imaće relativno slične dodatke.
Budući da su drugi formati TikTok objava kao što su dueti, live i stitch već izuzetno popularni, vidjećemo da li će istu sudbinu imati i priče. Ili će, kao što se desilo Twitter-u, doživjeti fijasko i vrlo brzo biti ugašene.
S druge strane, treba imati u vidu da se potencijal za oglašavanje ovom novinom znatno povećava. Ne treba zanemariti ni da ona donosi benefit za korisnike, koji će, poznajući zajednicu na ovoj mreži, vjerovatno znati da je iskoriste na vrlo inovativan način.
Još nije poznato dokad će trajati testiranje „priča“ prije nego što budu „puštene u opticaj“, ali vjerujemo da nećemo dugo čekati.