Zajedno sa najvećim novinskim agencijama, među kojima su Reuters i Associated Press, Twitter se još jače bori protiv dezinformacija.
Cilj je da se kontinuirano provjeravaju činjenice plasirane na ovoj društvenoj mreži, slično kao što radi Facebook.
Ovo nije prvi put da Twitter pokušava da spriječi širenje lažnih informacija. Međutim, sada je pronađen najsigurniji sistem, koji je efikasnost pokazao i na drugim digitalnim platformama.
Dodane informacije kojima će u tom procesu dobiti pristup biće više nego dragocjene. One će omogućiti brzu provjeru i reakciju kada to bude potrebno. Takođe, korisnici će moći više da vjeruju u kredibilitet činjenica koje su im plasirane.
Ova društvena mreža trenutno zapošljava 1.500 moderatora sadržaja. Međutim, njihova efikasnost ne može biti maksimalna uz 199 miliona korisnika širom svijeta. Zato će saradnja sa prestižnim agencijama i te kako biti od koristi.
Sada će moderatori moći da reaguju prije nego što sporne informacije postanu viralne, što do sada nije uvijek bilo slučaj.