Instagram je dodao opciju za prikupljanje sredstava na platformi, što će omogućiti korisnicima da pojačaju svijest o problemima tako što će nekoliko ljudi biti partner na jednoj promociji.
“Prikupljanje sredstava izvan mreže često je grupna aktivnost, od stvari poput walk-a-thonsa, prodaja kolačića, do koncerata, a mi smo željeli taj isti osjećaj zajedništva donijeti i putem prikupljanja sredstava za Instagram kako bi se ljudi mogli aktivirati oko jednog cilja. 100% sredstava ide direktno neprofitnoj organizaciji za koju prikupljate novac”, naveli su iz kompanije.
Kada postavite prikupljanje sredstava na IG, moći ćete pozvati i druge da se pridruže inicijativi, što će proširiti vaše djelovanje, a istovremeno olakšaće nove oblike inicijativa za prikupljanje sredstava.
Instagram radi na dodavanju više alata koji pomažu ljudima da prikupe sredstva na platformi, u svjetlu pandemije COVID-19. Platforma je dodala lična prikupljanja sredstava prošlog juna, a zatim je uslijedila prikupljanja priloga za Instagram Live u avgustu. Instagram je takođe dodao opciju korisnicima da kreiraju i dijele neprofitno prikupljanje sredstava direktno u sklopu feeda.
Facebook je objavio da je na ovaj način prikupljeno pet milijardi dolaza kroz razne alate na glavnoj platformi i na Instagramu.