Facebook pokreće svoje audio sobe po uzoru na Clubhouse, kao i stavke koje će pomoći influenserima da zarade od svojih strimova.
Audio sobe su slične Clubhouse-u ili Twitter Spaces-u. Razgovori se odvijaju uživo u aplikaciji, a domaćini soba mogu pozvati druge da razgovaraju sa njima. Koliko je ova stavka značajna za Facebook potvrđuje i to da će opcija biti na vrhu New Feed-a.
Novi format takođe dolazi sa stavkama pogodnim za autore, poput mogućnosti kupovanja poklona u aplikaciji koji pomažu influenserima da zarade od strimova.
Značajno je i to da će se osloniti na automatizaciju i korisničke izvještaje kako bi stvorili svoja pravila o sadržaju na novom formatu. I kao što to Clubhouse radi, domaćini soba moći će kontrolisati ko govori ili prijaviti korisnike koji krše pravila.
Čini se da kompanija kreće sa opreznijim pristupom, jer samo provjerene javne osobe sa “dobrom reputacijom” mogu otvoriti sobu. Međutim, bilo koji korisnik aplikacije može slušati razgovor ili učestvovati ako ga domaćin pozove da govori.
Audio sobe će se takođe prikazivati u grupama gdje moderatori i administratori mogu označiti stavke audio striminga, čak i za članove koji nisu provjereni ili javne osobe. Planiraju da stavljaju na raspolaganju “odabrane” grupe za početak, ali postoji mogućnost da prošire svoju dostupnost.