Facebook testira funkciju kojm će vam sugerisati da prvo pročitate tekst prije dijeljenja na društvene mreže.
“Testiramo načine za provjeru sadržaja u tekstu. Ukoliko niste prethodno pročitali neku vijest, prikazećemo upitnik koji će vas ohrabriti da otvorite i pročitate, prije nego što je podijelite sa drugima”, naveli su iz kompanije.
Ako vam je funkcija poznata, to je zato što je Twitter testirao istu opciju prošle godine. Kako bi promovisali zdravu raspravu na platformi, u ovoj kompaniji su zahtjevali je od korisnika da prvo pročitaju članak prije nego što će podijeliti priču u javnosti.
Tokom testiranja ove opcije, pokazalo se da su korisnici otvarali članke 40% češće nakon što su vidjeli upit. Funkcija je takođe dovela do 33% povećanja broja ljudi koji su kliknuli na link članka prije ponovnog tvitovanja.
Svakako, u pitanju je opcija a ne ograničenje. Upit možete da ignorišete i ponovo objavite tekst, bez obzira da li ste ga pročitali ili ne.