Twitter ima još jednu novinu, pa će sada korisnicima ove platforme biti sugerisano da, ni manje ni više, nego budu – uljudni.
Ovo je, naime, društvena mreža koja se nerijetko susretala sa kritikama zbog neprimjerenog ponašanja korisnika, a što se često odnosi na govor mržnje. Stoga su u Twitter-u prošle godine započeli testiranje funkcije koja će zatražiti od korisnika da pregledaju i revidiraju potencijalno štetne ili uvredljive odgovore.
Tokom testne faze preporuka (prompts) smanjen je broj uvredljivih odgovora. Naime, 34% korisnika je revidiralo svoj početni odgovor ili su odlučili da ga ne pošalju. Na taj način je zabilježeno 11% manje uvredljivih odgovora.
Inače, posljednje zvanične statistike su pokazale da je od januara do juna prošle godine platforma uklonila potencijalno uvredljiv sadržaj objavljen sa 1,9 miliona naloga te istovremeno suspendovala 925.700 naloga zbog kršenja pravila Twitter-a.