Facebook testira novu funkciju koja će preporučiti postove kompanija u korisničkim vijestima.
Kompanija kaže da je cilj pomoći korisnicima otkriti “nove firme koje možda nisu sami pronašli.”
Ovim ažuriranjem Facebook će ubaciti odabir postova koji pregledavaju sličica subjekata koje već ne pratite. Sličice će se pojaviti direktno ispod postova sa poslovnih stranica i sličnim temama. Na primjer, u restoranu se mogu preporučiti postovi iz drugih restorana u vašem području, ili robna marka koja može ukazivati na slične kompanije.
Facebook kaže da planira prvo testirati funkciju u Sjedinjenim Državama, ali do kraja godine proširiti djelovanje. Test dolazi kada dođe ažuriranje iOS-a 14 koje će kompaniji znatno otežati praćenje korisnika.
Facebook je upozorio da će promjene naštetiti malim firmama koje se oslanjaju na njegovo oglašavanje. Preporučivanje postova iz kompanija koje su “slične” onima koje korisnici već prate moglo bi pomoći Facebooku da pruži vidljivost bez praćenja oglasa.
Kompanija je najavila test kao dio većeg ažuriranja. Uz nove preporuke, Facebook takođe proširuje dostupnost svog novog dizajna stranice i olakšava vlasnicima da izrađuju, zakazuju i objavljuju postove sa svojih naloga.