Audio chat sobe sve su popularnije otkako se na mapi aplikacija našao Clubhouse. LinkedIn sada takođe testira ovu opciju.
Aplikacija Clubhouse, koju zasad podržavaju samo iOS uređaji, postala je i te kako popularna, pa je u samo godinu dana postojanja preuzeta čak 13 miliona puta. Zato ne čudi što je i LinkedIn odlučio da zaplovi na valu nevjerovatnog uspjeha audio chat-a.
Međutim, iz ove kompanije poručuju da će njihova verzija biti nešto drugačija, u skladu sa navikom korišćenja i uopšte namjenom ove mreže. Cilj im je da korisnici dobiju dodatne način komunikacije u grupama i na događajima.
Iako je prilično brzo reagovao i generalno aktivno pronalazi načine da bude u toku s vremenom, LinkedIn nije među prvima uzeo u obzir popularnost audio chat-a. Twitter, Instagram, Telegram i Spotify samo su neke od aplikacija koje bi uskoro mogle imati svoju varijantu ove funkcije.
To ne znači da ćemo se svi preko noći preobratiti u obožavaoce audio-soba za razgovor. Kao i za sve drugo, vrijeme će pokazati da li je riječ o reakciji na nove uslove komunikacije u doba pandemije, zasićenju postojećim aplikacijama ili jednostavno trendu koji ima svoj vijek trajanja.