Iako nam se čini da je Spotify već dostupan većini svjetske populacije, on sada stiže na još čak 85 novih tržišta.
U narednim danima će pristup ovoj muzičkoj platformi dobiti još milijardu potencijalnih novih korisnika, a da bi to omogućio i u stvarnoj primjeni, Spotify je dodao podršku za još 36 novih jezika.
Širenje djelovanja se odnosi na tržišta Kariba, Azije, Afrike i dijelova Evrope. Poseban akcenat je stavljen na područja koja su okarakterisana kao najbogatija internet populacijom koja brzo raste – Bangladeš, Pakistan i Nigerija.
Primjećuje se da Kine nema na spisku novih tržišta, a objašnjenje se krije u tome što na toj regiji već postoji saradnja sa Tencent Music-om.
Novi korisnici će imati mogućnost da pristupe globalnoj bibiloteci sadržaja koji nudi Spotify, a iz ove kompanije su se posebno potrudili da stranice za pretraživanje i pregledanje sadržaja prilagode specifičnim ukusima slušalaca koji se razlikuju u zavisnosti od tržišta.