Google planira da započne testiranje kupovine predmeta putem striming sistema koji će se odvijati na YouTube kanalu, direktno sa videa.
Iz servisa su istakli da će nova ponuda funkcionisati tako što će tvorci kanala u svom video snimku moći promovisati određeni proizvod, dok će korisniku i gledaocu snimka biti ostavljena opcija šoping torbe, u donjem lijevom uglu snimka, gdje će moći odmah kupiti reklamirani proizvod.
Kroz ovu opciju kupac može saznati sve dodatne informacije o proivodu koji ga zanima, kao i da pogleda slične video snimke koji promovišu taj proizvod. Za sada je ovu novina dostupna Android i iOS korisnicimau SAD.
Već je moguće zamisliti kako će ovaj novitet raditi, pa se tako predviđa da će, recimo, voditelji kulinarskih emisija moći tokom emitovanja emisije ponuditi kuhinjske asesoare gledaocima. Ovaj novi sistem će koristiti i gejmerima koji će prezentovati komponete za unapređenje računara za igru, ali će svakako najviše profitirati tvorci unboxing video snimaka.
Izvještaji navode da YouTube već neko vrijeme istražuje druge načine ponude za svoje korisnike. Brojne druge platforme su uključile opciju kupovine, tako da nije iznenađujuće što Google pokušava da uradi isto na ovoj platformi.