Spotify želi da edukuje korisnike

Spotify pokreće obrazovne video kurseve u Velikoj Britaniji.

Naime, ranije se svako specijalizovao za određenu oblast, a danas svi teže tome da budu što svestraniji. Tako je i sa popularnim platformama, kojima se pridružuje i Spotify.

Sada teži tome da, pored muzike, podcasta i audio knjiga, korisnicima ponudi i edukativne sadržaje. Spotify se udružio sa nizom partnera – BBC Maestro, PLAYvirtuoso, Thinkific Labs Inc. i Skillshare. Nude sadržaj u četiri glavne kategorije: stvaranje muzike, kreativnost, poslovna edukacija i zdrav život.

Sadržaji neće biti besplatni, bar ne svi. Prve dvije lekcije biće besplatne, a cijena cijelog kursa koštaće između 20 i 80 funti, odnosno između 23,3 od 93,3 evra, bez obzira koji paket koristite, prenosi Tech Crunch.

Trenutno je u toku testiranje nove funkcije, kako bi ispitali teren, odnosno došli do pouzdanih podatka je li ovaj potez dobar i da li će postojati interesovanje korisnika za ovaj sadržaj. Takođe, nije isključeno da će finalna verzija ove funkcije biti i nešto drugačija, u zavisnosti od reakcija korisnika.

Podsjećamo, Spotify je u martu korisnicima omogućio gledanje muzičkih spotova, čime je postao ozbiljan konkurent YouTube-u.