Popularna švedska aplikacija Spotify zadala je sebi ozbiljan cilj – milijardu korisnika do 2030. godine.
Takođe, kako je ranije rekao suosnivač platforme, cilj je promet od 100 milijardi dolara u roku od 10 godina.
To jeste jako ozbiljan poduhvat, a na putu je mnogo prepreka, odnosno konkurenata, među kojima su YouTube i Apple Music, koje nude besplatan pristup ogromnim muzičkim bazama. Ipak, Spotify ima svoju strategiju, stalno uvođenje novih mogućnosti koje bi mogle zadržati stare i privući nove korisnike.
Sada korisnicima omogućavaju da gledaju cijele muzičke video sadržaje direktno na Spotify-ju. YouTube je trenutno u tome najdominantniji, ali sada će i on dobiti ozbiljnog konkurenta.
Švedska platforma ponudiće korisnicima ograničen paket muzičkih video spotova, među kojima su hitovi velikih zvijezda poput Ed Sheeran-a.
Spotovi će za sada biti dostupni korisnicima u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Italiji, Holandiji, Poljskoj, Švedskoj, Brazilu, Kolumbiji, Filipinima, Indoneziji i Keniji.