Oglasi će se prikazivati i tokom pretrage na Instagram-u

Instagram uvodi nove načine prikazivanja oglasa na svojoj platformi, a jedna od novosti je da će se oglasi prikazivati i tokom pretrage na Instagram-u.

Ovaj novi oblik oglašavanja trenutno je u testnoj fazi, ali planira se lansirati globalno u sljedećim mjesecima.
Prema objavi na Instagram-ovom blogu, kompanije će moći ubacivati oglase u feed koji se pojavljuje kada korisnik dodirne objavu u rezultatima pretrage.

Iako je objava nejasna u pogledu toga hoće li se oglasi prikazivati korisnicima koji aktivno traže neke kompanije, proizvode i sadržaje, portparolka Instagram-a Shenny Barboza potvrdila je da će se oglasi prikazivati za pojmove pretraživanja koji su povezani s njima.

To znači da je moguće vidjeti oglase za sva pretraživanja koja ispunjavaju ovaj kriterijum. Osim oglasa u rezultatima pretraživanja, Instagram uvodi i nešto što se zove “oglasi podsjetnici”. Ovi oglasi djeluju manje iritantno nego što zvuče, jer se korisniku šalju push obavještenja koje ga podsjećaju na nadolazeći događaj ili važan datum, ali samo ako se korisnik odluči da prima takve obavještenja.

Sve ove novosti znače da će firme imati više mogućnosti za oglašavanje na Instagram-u, a korisnici će biti izloženiji različitim vrstama oglasa na ovoj popularnoj društvenoj mreži.

Instagram je jedna od najvećih društvenih mreža na svijetu, koja je postala važna platforma za oglašavanje mnogim kompanijama i marketinškim stručnjacima. Kao dio Facebooka, Instagram je jedan od najvećih igrača u svijetu digitalnog oglašavanja.

Instagram svoje oglašavanje nudi u različitim oblicima, uključujući sponzorisane objave, priče, videozapise, oglase u pretraživanju, i mnoge druge. On je druga najkorišćenija platforma društvenih medija od strane marketara u 2022, a prema statističkim podacima 79 odsto ispitanika je reklo da je koristilo aplikaciju za promociju svog poslovanja.