VAŠE PITANJE: Zašto je važno zamijeniti staru karticu za novu 4G i gdje to mogu uraditi?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, važno je zbog brzine mobilnog interneta koju ćete na ovaj način unaprijediti. A, svakako, ukoliko planirate put u inostranstvo, treba da znate da sve više telekom kompanija u zapadnoj Evropi i svijetu ukida 3G mobilne mreže i podršku za 3G mrežni standard za prenos podataka. To, praktično, znači da je u tim zemljama korišćenje mobilnog interneta moguće samo u 4G mreži.
Posjetite najbliže m:tel prodajno mjesto, zamijenite staru SIM karticu i omogućite novu brzinu interneta na vašem pametnom telefonu, kao i nesmetane razgovore u romingu – bilo gdje!
Više informacija o zamjeni kartica pročitajte ovdje.
VAŠE PITANJE: Poštovanje, da li imate prijedlog nekog posebnog telefona iz vaše ponude?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, jedan od odličnih telefona iz naše ponude koji možete kupiti jeste Galaxy Z Flip 4.
Ovaj preklopni model je trenutno na sniženju, tako da ga možete nabaviti po povoljnijoj cijeni. Samsung Galaxy Flip 4 odlikuje izvanredna kamera te nevjerovatna dužina trajanja baterije.
Pored toga što je itekako kvalitetan, ovaj model je i specifičan i poseban po svom izgledu.
Za više informacija i pregled svih modela posjetite www.mtel.ba.
VAŠE PITANJE: Ćao, da li mogu aktivirati usluge, a da ne dolazim fizički do vaše poslovnice?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, prava adresa za Vas je Moj m:tel.
Ukoliko nemate nalog, registrujte se ovdje i u svakom trenutku moći ćete da zavirite u Vašu mjesečnu potrošnju, trenutno stanje dopune, kupite tarifnu opciju, uključite ili isključite dodatnu uslugu, ubrzate svoju internet konekciju, aktivirate dodatne TV pakete, prijavite se za elektronsku dostavu računa ili podnesete sve potrebne zahtjeve putem samo par klikova.
Registracija je jednostavna – potrebno je samo da unesete broj mobilnog ili podatake sa Vašeg m:tel računa.
Za više informacija pozovite 0800 50 000 ili posjetite mtel.ba.