Youtube uvodi nove kazne za autore uvredljivih komentara

YouTube pojačava borbu protiv korisnika koji ostavljaju uvredljive komentare na ovoj mreži, čime narušavaju učtiv način komunikacije kojem kompanija teži.

Poznato je da je do sada YouTube koristio opcije poput “popup” prozora kako bi inicirao povratak komunikaciji koja nikoga ne vrijeđa, koja je iskrena i prijateljstka. To, očigledno, nije značajno uticalo na izražavanje pojedinaca, te je kompanija objavila ažurisanje koje će donosi i određene kazne za takvo ponašanje.

Naime, kada neka osoba prekrši pravila ponašanja njeni komentari će biti uklonjeni, o čemu će biti obaviještena. Ako to i dalje ne bude uticalo na nju, te nastavi da piše komentare koji su uvredljivi za druge, uslijediće “timeout”, odnosno zabrana komentarisanja u trajanju od 24 časa.

Ukoliko taj korisnik smatra da je nepravedno kažnjen i da njegov komentar ne bi trebalo da vrijeđa druge, te da je neosnovano uklonjen, može to da prijavi YouTube-u, mada nije poznato da li bi u tom slučaju kompanija mogla “poništiti” pauziranje komentarisanja.

YouTube je jedna od društvenih mreža sa najvećim brojem spam komentara. U kompaniji navode da su toga svjesni i da neprestano traže načine da se izbore sa tim, ali da nije lako, jer spameri mijenjaju taktiku. Nastavljaju da rade na unapređenju automatizovanog sistema detekcije i mašinskog učenja, kako bi spamove identifikovali i uklonili.

Zvanična informacija da su samo u prvoj polovini ove godine uklonili 1,1 milijardu spam komentara najbolje govori o ozbiljnosti ovog probema.