YouTube-ov potez daje rezultate 

Iz YouTube-a tvrde da im je uvođenje zabrane blokera reklama donijelo veliku korist. 

Naime, time su zadržali su klijente koji se kod njih reklamiraju i od kojih ubiru velika sredstva, a pružili su priliku korisnicma da se pretplate i uživaju u njihovim sadržajima bez reklama.

Iz ove mreže navode da im je to donijelo veliko povećanje broja pretplatnika, te da sada Premium i Music pretplatnički servisi imaju 100 miliona korisnika.

Podsjećamo, odluka platforme da oslobodi reklama samo one koji su to spremni da plate na početku je izazvala negodovanje korisnika. Ipak, iz YouTube-a su tvrdili da bez reklama ne mogu da funksionišu i da se finansijski održe, te je ovo bio način da korisnicima daju izbor – ili da se istrpe reklame, ili da plate i potpuno ih se riješe.

Primjena zabrane blokera reklama koju je platforma uvela prošle godine primorala je navodno brojne korisnike da pređu na pretplatničke naloge.

Iako brojke kojima se platforma hvali zaista izgledaju impresivno, pojedini stručnjaci ukazuju da bi oni mogli davati lažnu sliku. Naime, pretplatnici dobijaju besplatan probni period, pa nije poznato koliko njih je odlučilo da pređe na pretplatnički nalog, odnosno samo ga koristi samo dok je besplatan.

Iz YouTube-a naglašavaju da su za malo više od godinu dana dobili čak 20 miliona novih članova. Ukoliko je sve to zaista tako, mora im se čestitati, jer su to vrlo impresivni podaci, imajući u vidu jaku konkurenciju.