Iako jedna od aplikacija za komunikaciju koja je u početku osvojila najviše korisnika, Whatsapp je dospio na loš glas uglavnom zbog politike privatnosti. Sada moraju kovati posebne planove u želji da privuku preduzeća i postanu relevantna aplikacija za poslovnu komunikaciju.
Jedan od razloga za ovakav potez kompanije Meta, matične kuće Facebook-a, Instagram-a i Whatsapp –a, je i želja da se ostvare dodatni načini zarade novca, osim ciljanih reklama na ovim platformama.
Mark Zuckerberg, izvršni direktor kompanije, predstavio je novu alatku – Whatsapp Cloud API, koja će omogućiti preduzećima lakšu komunikaciju sa svojim klijentima. Iz Meta nisu detaljisali na koji način će ovaj alat promijeniti način komunikacije, ali se pretpostavlja da će omogućiti slanje većih datoteka, što je do sada imalo izvjesna ograničenja. Ali, osim toga još uvijek se ne zna koje su još dodatne funkcije.
Od kade je Zuckerberg-ova kompanija kupila Whatsapp, 2014. godine, postojao je konsenzus da ne bi bio pravi način da se zarađuje pomoću reklama, ali su trpili kritike zbog toga što „trguju“ podacima o ponašanju svojih korisnika na mreži.
Nakon ovih najava, iz Whatsapp-a su stigle i one da se radi na nekim novinama, poput proširenja broja članova u grupnom ćaskanju. Uskoro će biti moguće i ostavljanje reakcija na poruke u vidu emodžija, kao i ispravljanje poruka ukoliko ste napravili slovnu grešku.