Važnost brenda za tržišni uspjeh tema konferencije u Brčkom

Kompanija m:tel učestvovala na LRC poslovnoj konferenciji

 Pod sloganom „100 ušiju slušaju – 100 ruku kupuju!” 19. septembra je održana LRC konferencija u Brčkom i gdje su preduzetnici, stručnjaci, ali i oni koji tek pokreću svoju ideju, mogli da predstave svoje proizvode i usluge.

U okviru konferencije, održan je i stručni panel pod nazivom Izgradnja brenda: Snaga identiteta“, na kojem je jedan od učesnika bio Mirko Blagić, glavni agent prodaje iz kompanije m:tel.

Izvor fotografija: Mtel

Predstavljajući način na koji kompanija m:tel u vrijeme globalizacije i velike konkurencije pridobija lojalnost korisnika, Blagić je istakao usmjerenost ka promjenama, koja je pokretač praćenja zahtjeva savremenog doba te jedna od najvažnijih odlika svih uspješnih kompanija. Naglasio je da je vizija kompanije m:tel okretanje ka budućnosti, novim tehnologijama, prilagođavanju promjenama i potrebama korisnika, kako bi bila spremna za organizacione i tržišne transformacije.

Izvor fotografija: Mtel

Konstantan rad na unapređenju kvaliteta usluga doprinosi izgradnji prepoznatljivog brenda i lojalnosti korisnika, poručeno je sa LRC konferencije u Brčkom održane uz prijateljsku podršku kompanije m:tel.

LRC Business Intelligence System Sarajevo, najstarija je i najveća bonitetna kompanija u BiH, koja djeluje na principima i po uzoru modernih kompanija za podršku poslovanju širom svijeta.