Google Maps omogućava korisnicima da na ovoj platformi objavljuju recenzije za restorane, smještaj, trgovine itd.
Iz Google-a su pojasnili kako se recenzije moderiraju na njegovoj platformi Maps, otkrivajući da se oslanjaju na mješavinu automatizovanog sistema i ljudskih operatera.
Veliki dio „posla na sprečavanju neprikladnog sadržaja obavlja se iza scene“, objašnjeno je na zvaničnom blogu. Prema navodima iz kompanije, u trenutku kada je recenzija napisana i objavljena, ona se šalje njihovom „sistemu moderiranja“ kako bi se osiguralo da nema kršenja politike.
Automatizovani sistemi su „prva linija odbrane jer su dobri u identifikaciji obrazaca“, objašnjava se u postu na blogu. Ovi sistemi traže signale da ukažu na sadržaj koji je lažan i uklanjaju ga prije nego što bude objavljen. Ti signali uključuju riječi uvredljivog karaktera, bez obzira na temu, a prati se i validnost Google nalog koji ga objavljuje.
Gledaju i mjesto o kome se objavljuje recenzija. Ako postoji „obilje recenzija u kratkom vremenskom periodu“, to može ukazivati na objavljivanje lažnog sadržaja. Drugi scenario je da je dotično mjesto privuklo pažnju u vijestima ili društvenim medijima, što bi takođe moglo da podstakne ljude da „ostave lažne kritike“.