TikTok ima novi program za monetizaciju korisnika

TikTok pokreće novi program za nagrađivanje kreatora, tako da će više kreatora moći zarađivati ​​putem pretplata i dužih video snimaka.

Radi se o Creator Rewards Program-u, čiji je cilj poticanje korisnika na stvaranje visokokvalitetnog, originalnog sadržaja optimizovanog za pretraživanje. Dakle, TikTok je pokrenuo program nagrađivanja kreatora koji plasiraju takav sadržaj.

Program, koji je prethodno bio u beta verziji, nagrađuje kreatore na osnovu četiri ključna pokazatelja: originalnost, trajanje reprodukcije, vrijednost pretraživanja i uključivanje publike.

Platforma je predstavila i alat Creator Search Insights, koji pruža podatke o popularnim temama koje se pretražuju, kako biste bili upućeni u to kakvi sadržaji ispunjavaju TikTok-ove zahtjeve.

Vrijednost pretraživanja ocjenjuje se na osnovu popularnih pojmova za pretraživanje. Sadržaj koji je usklađen sa pretraživanim temama povećava svoju vrijednost za pretraživače.

Alat Creator Search Insights izdvaja popularne teme koje korisnici pretražuju na platformi, i zbog toga je koristan za autore.

Upisivanjem “Creator Search Insights” u traku za pretraživanje, možete pristupiti mnoštvu informacija koje će vas usmjeriti na određene teme, ali i inspirisati da sadržaj koji stvarate prilagodite ukusu publike, što TikTok nagrađuje.

To znači da sadržaj mora biti i originalan, jer je to jedan od najvažnijih parametara prilikom ocjene kvaliteta.