Poznata društvena mreža TikTok biće uskoro poznata i kao – restoran.
Koncept TikTok Kitchen-a podrazumijeva udruživanje virtuelnih obroka iz popularnih TikTok video zapisa sa pravim obrocima koje korisnici mogu naručiti.
TikTok Kitchen biće lansiran na oko 300 lokacija u SAD, tokom 2022. Kompanija već planira da opslužuje na više od 1.000 lokacija do kraja sljedeće godine.
Kupci će moći da naruče jela koja su postala viralna na TikTok-u, kao što su pečena feta testjenina, hamburger, kukuruzna rebra i čips od testjenine.
Pečena feta je bila jedno od najtraženijih jela na Google-u 2021. godine nakon što je postala popularna na TikTok-u. Prvu verziju ovog jela pripremila je Jenni Häyrinen 2019. godine, a recept je postao toliko popularan da je u prodavnicama širom Finske nestalo feta sira.
Za sada nije poznato da li će ova jela biti u stalnom ponudi na meniju TikTok kuhinje ili samo u određenom periodu. Kreatori video zapisa će biti nagrađeni za ova jela.
„Prihod od prodaje TikTok Kitchen-a ići će za podršku kreatorima koji su inspirisali stavku menija i za podsticanje i pomoć drugim kreatorima da se izraze na platformi u skladu sa misijom TikTok-a, da inspiriše kreativnost i donese radost svojim korisnicima“, saopšteno je iz kompanije.
Očekuje se da će TikTok Kitchen biti lansiran u martu 2022.