Ako ste se pitali da li treba ili ne treba plakati na poslu, ovosedmični TED talk koji smo izdvojili donosi odgovor.
Psiholozi Susan David i Modupe Akinola objašnjavaju poveznicu između emocija i posla, navodeći da su osjećanja jako složena, a na poslu su skoro i duplo izraženija.
Ovaj sadržaj će biti interesantan i edukativan svima koje zanima i kako da ne zanemarujemo svoje emocije na radnom mjestu, da se oslobodimo „tiranije pozitivnosti“ i prigrlimo čitav spektar raznolikih osjećanja i doživljaja.
Akinola objašnjava kako organizaciono okruženje može stvoriti stres i kako taj stres zaista utiče i na individualne performanse svakog čovjeka. Ona se prisjeća vremena kada je na poslovnom sastanku među kolegama ronila more suza, a jeste li vi ikada kroz suze pokušali izbaciti pritisak koji osjećate na radnom jestu?
Dok se prisjećate da li se vi ikada rasplakali na poslu, pogledajte cijeli video.