Stiže nova zabavna opcija na LinkedIN

Korisnici društvenih mreža su navikli da u svojim aplikacijama pronađu razne opcije za zabavu, ali ideja o igrama na LinkedIn-u može djelovati neočekivano. Ipak, glasine sugerišu da se upravo na ovome radi, a potvrda dolazi direktno iz Microsofta, vlasnika ove poslovne mreže.

Izvorima TechCrunch-a otkriveni su dijelovi programskog koda unutar aplikacije LinkedIn koji ukazuju na mogućnost implementacije igara. Ova ideja se može činiti kao iznenađenje, ali ima jasan cilj – zadržati korisnike duže na LinkedIn-ovim stranicama kako bi se produbili međusobni poslovni odnosi i kontakte.

Planirane igre su jednostavnog karaktera, poput slagalica i mozgalica, koje bi trebalo da povežu kompanije i njihove zaposlene. Na primjer, moguće je formirati rang liste kompanija na osnovu uspjeha njihovih zaposlenih u ovim igricama.

LinkedIn, koji je u vlasništvu Microsofta od 2016. godine, ima više od milijardu registrovanih korisnika. U 2023. godini, ovaj servis ostvario je prihod od 15 milijardi dolara, pri čemu je značajan dio prihoda, od sedam milijardi, došao od prodaje softvera za zapošljavanje korporacijama.

Ovo novo usmjerenje ka zabavnom segmentu može dodatno obogatiti iskustvo korisnika LinkedIn-a, otvarajući prostor za nove načine interakcije i jačanje poslovnih veza u okviru ove platforme.