Novi izgled i redizajn Snapchata, najavljen na Partnerskom samitu u Los Anđelesu, već u narednih nekoliko dana će biti dostupan za svih 850 miliona korisnika.
Jedna od najvećih novina je pojednostavljen dizajn i ukidanje pet kartica. Umjesto nekadašnjih pet, od sada će se koristiti njih tri – za kameru, za fid na cijelom ekranu, kao i za poruke i priče.
Snap mapa više neće imati svoju posebnu karticu, već će se nalaziti u onoj za razmjenu poruka, zajedno sa pričama kreatora i prijatelja koje korisnik prati. Desno od kamere se nalazi objedinjeni fid, a video zapisi će biti preko cijelog ekrana.
Cilj ovog redizajna je da aplikaciju učini pristupačnijom i dopadljivijom. Jedan od razloga zbog kojeg se Snapchat odlučio na redizajn je to što su korisnici često napuštali aplikaciju kako bi gledali video zapise na TikTok-u.
Najveći dio prihoda Snapchat ostvaruje putem reklama i od velikog značaja za dalji razvoj i opstanak mu je upravo vrijeme koje korisnik provede u aplikaciji. Ovakve promjene i novine u kretanju kroz aplikaciju moći će da zadrži korisnike duže.
U prilog tome će sigurno ići još jedna najavljena novina – dodatne AI opcije, koje su korisnicima uvijek dopadljive jer nude dodatne mogućnosti zabave i kreiranja interesantnog sadržaja.