Savitljivi telefoni su sve popularniji

Nakon što jedan period proizvođači nisu bili sigurni ima li dugoročnog smisla ulagati u razvoj savitljivih telefona, ove godina je donijela odgovor jer smo dobili mnoštvo savitljivih i sklopivih uređaja, a što je najvažnije, i kupci dobro reaguju na njih.

Ideja da se napravi uređaj veličine standardnog, koji nakon otvaranja dobija veličinu tableta, danas djeluje kao osuđena na uspjeh. Ipak, prvi modeli koji su se pojavili sa novom tehnologijom savitljivih displeja su privukli najviše zanimanje struke.

Naravno, ti uređaji koji se javljaju od 2018. imali su dosta mana koje je trebalo rješavati. Kako su nova rješenja pronalažena, publika je upoznala mogućnosti koje takvi uređaji nose i sada je, četiri godine od lansiranja prvog takvog modela, vidljiv porast potražnje za sklopivim telefonima.

Prva tri mjeseca ove godine bila su najuspješnija za sklopive uređaje i pokazatelj da trend ne jenjava, već će svi proizvođači morati računati na novi aspekt tržišta. U posmatranom periodu je prodato 2,22 miliona uređaja, što predstavlja skok povećanje prodaje sklopivih telefona od čak 571% u odnosu na isti period prošle godine i govori o tome da su korisnici ozbiljno zainteresovani za ovakve uređaje. Na to treba dodati činjenicu da su oni i dalje u cjenovnom rangu dosta skuplji od „običnih“ modela.

Daleko najpopularniji sklopivi telefon jeste Samsung Galaxy Z Flip3 koji čini čak 51% od svih prodatih uređaja te vrste. Drugi najpopularniji je Samsung Galaxy Z Fold3 sa udjelom na tržištu od 23%. Iza njih nalazi se Huawei sa svojim P50 Pocket, koji zauzima 17% procenata ukupnog tržišta.

Spoj prvoplasiranog i trećeplasiranog govori da je trenutno popularniji koncept telefona uobičajene veličine koji se može preklopiti i smanjiti prostor koji zauzima od modela koji nude ekstra displej.