Redizajnirani Spotify ima kratke snimke inspirisane TikTok-om

Spotify je nedavno završio veliki redizajn svoje aplikacije sa fokusom na personalizaciju i dodavanje kratkih video formata sličnih onima koje populariše aplikacija TikTok.

Novi izgled je zasnovan na ažuriranjima predstavljenim u avgustu 2022. godine, koja su muziku i podkaste odvojila u sopstvene feed-ove. Glavna stranica će biti osvježena novim funkcijama, a korisnici će pronaći prečice do svojih personalizovanih lista pjesama i mikseva na vrhu ekrana muzičkog feeda.

Dok se pomjerate nadole, imaćete opciju da počnete da pregledate muzička izdanja predstavljena kao video snimke preko cijelog ekrana koji za video koriste postojeću Canva pozadinu/poster izvođača.

Ovi kratki “snimci” dizajnirani su tako da predstavljaju miks zvuka pjesme u kombinaciji sa video snimkom, a funkcija omogućava korisnicima da pregledaju albume, plejliste ili singlove.

Podcast feed je, takođe, ažuriran sa vertikalno pomjerajućim korisničkim interfejsom, koji vam omogućava da slušate audio klipove iz epizoda podkasta dužine do 60 sekundi sa transkripcijom onoga što je rečeno u realnom vremenu.

Možete da se krećete kroz preporuke za podkast sa isključenim zvukom, a ako vidite nešto što vam se sviđa, možete da uključite zvuk i počnete da slušate. Pored toga, možete dodati epizode ​​na svoju listu sačuvanih epizoda da biste ih kasnije slušali dodirom na dugme Plus.

Feed audio knjiga će biti strukturisana na isti način kao i novi muzički i podkast feed-ovi, a dostupno je više od 300.000 naslova. Novi feed-ovi, takođe, nude funkcije automatskog otkrivanja sadržaja.