Proširena realnost nepovratno mijenja i svijet ljepote

Proširena realnost mijenja svijet ljepote, ali i staru praksu isprobavanja kozmetičkim poizvoda u prodavnicama.

U vrijeme pandemije, sve je veća potreba da se izbjegnu nepotrebne gužve koje mogu povećati rizik od zaraze. Istaknute kozmetičke marke pokušavaju da to iskustvo zamijene aplikacijama koje prikazuju kozmetičke proizvode upravo onako kako biste to sami učinili da ste u prodavnici. Proizvode poput olovke za oči, pudera, ruža, kroz proširenu realnost, možete da vidite kako izgledaju na vašem licu putem prednje kamere .

Proširena realnost duboko ulazi u industriju ljepote. Brendovi poput Rihanna's Fenty Beauty, Glossier, Gucci, NYX, Maybelline i Makeup Revolution eksperimetišu sa tehnologijom na ozbiljan način.

Poteškoća u vezi sa ovim dostignućem ogleda se u raznolikosti ljudskih lica. Postoje različiti tipovi kože, a na to dodatno može da utiče osvjetljenje ili pomijeranje kamere. 

Za kozmetičke kuće, naravno, postavljaju se dva pitanja o ovoj tek nastaloj tehnologiji. Zadržava li pažnju korisnika i vodi li ih do stvarnih kupovina? Tu je i pitanje koliko je tehnologija funkcionalna u prikazivanju nijansi pravog proizvoda na licu. Filteri mogu biti impresivni sa tehničke strane, ali često ne uspijevaju uhvatiti suptilnosti teksture i osvjetljenja koje poznavaoci šminke traže u maloprodajnom okruženju.