Pregledali smo sedmični program za vas

Ukoliko ovih dana niste na zimovanju i više volite da vrijeme provedete u stanju mirovanja sa daljinskim u ruci, donosimo vam zanimljive preporuke sadržaja sa TV ekrana.

Ponedjeljak, HBO, G.I. Joe – Zmijske oči u 16.20 (pozicija kanala 350)

G.I. Joe – Zmijske oči, tvrdoglavi samotnjak je primljen u drevni japanski klan, Arašikage nakon što je spasio život nasljedniku. Po dolasku u Japan, Arašikage uče Zmijske oči tajnama nindža ratnika, ali mu pružaju i nešto za čime je dugo žudio. Tu je našao i svoj dom. Međutim, kada tajne iz njegove prošlosti budu otkrivene, Zmijske oči će morati da prođe ispit savezništva i časti, čak iako to znači gubitak povjerenja onih njemu najbližih.

Utorak, Travel Channel, Na rubu Aljaske: Posljednji zimski dani u 16.00 (pozicija kanala 509)

Prva epizoda, pod nazivom Posljednji zimski dani, donosi priču o 42 dvoje ljudi, dovoljno hrabrih da bi živjeli u dubokoj divljini Aljaske. Oni se bore s prirodom kako bi održali svoj način života.

Četvrtak, FOX, Preostalo vrijeme u 21:00 (pozicija kanala 205)

U budućnosti se vrijeme mjeri novcem, a starenje prestaje u 25. i jedini način da se preživi jest zaraditi, ukrasti ili naslijediti više vremena. Will Salas udružuje se s prekrasnom mladom nasljednicom i planiraju da zajedno unište korumpirani sistem. Svaka sekunda je važna u ovom seksi, akcijskom trileru u kojem glume Justin Timberlake i Amanda Seyfried.

Petak, 24 Kitchen, Vidimo se u kuhinji u 16.00 (pozicija kanala 505)

Hazer Amani poziva publiku u svoju kuhinju kako bi mu pomogli da se pripremi za svaku moguću priliku kad treba kuvati za prijatelje i porodicu. Kako je vedar i energičan kuvar, u njegovoj se kuhinji može naći širok raspon jela iz cijelog svijeta.

Nedjelja, Cinemax, Flashback: The Education of Fredrick Fitzell u 20.00 (pozicija kanala 353)

Fred (Dylan O'Brien) nije detektiv, tajni agent ili filozof. On je momak koji se približava tridesetoj i prolazi kroz egzistencijalnu krizu dok se nalazi na rubu potpuno odrasle dobi. Treba li se posvetiti svojoj dugogodišnjoj djevojci? Treba li se prihvatiti korporativnog posla kako bi platio račune i napustiti san da postane umjetnik? Nakon slučajnog susreta sa zaboravljenim čovjekom iz svoje mladosti, Fred doslovno i metaforički putuje u svoju prošlost. Istražuje sve moguće živote koje bi mogao voditi. Koji će izabrati?