Dostupni korisnicima svih 365 dana u godini
U Istočnom Sarajevu je počeo s radom još jedan kontakt centar kompanije m:tel, dobili smo pojačanje u ovom gradu kako bi još više bili na raspolaganju korisnicima.
Kristina Bobrek-Macanović, rukovodilac Sektora za brigu o korisnicima, i Biljana Milić, šef službe kontakt centra, ozvaničile su početak rada centra simboličnim presjecanjem vrpce.
Zahvaljujući radu m:tel kontakt centra korisnici u svakom trenutku, tačnije 24 sata dnevno, svim danima u sedmici, i za vrijeme praznika, mogu da dobiju podatke o uslugama kompanije m:tel koje ih zanimaju. Operateri su tu da korisnicima daju potrebnu informaciju ili pomognu da riješe neki problem.
Putem kontakt centra moguće je i aktivirati ili deaktivirati određene usluge kompanije m:tel, dobiti informacije o stanju na računu, kupiti određene tarifne opcije, izvršiti automatska podešavanja ili koristiti uslugu „Uključenje na riječ“.
0800 50 000 pozovite ukoliko ste privatni korisnik postpaid i fiksne telefonije, interneta ili paketa.
0800 50 300 je namijenjen poslovnim korisnicima, a 066 10 10 10 je za prepaid korisnike.