Rubrika “Pitanja iz inboxa” i za kraj ove radne sedmice donosi odgovore na neke od upita korisnika m:tel usluga:
VAŠE PITANJE: Možete li mi reći koliko traje ugovorna obaveza za PROTOS sistem?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, minimalni period trajanja ugovora za PROTOS uslugu je 12 mjeseci, a možete ga zaključiti i na 24 mjeseca. Ukoliko se odlučite da unaprijedite svoje poslovanje uz PROTOS sistem, kontaktirajte nas i dobićete popust od 10% u slučaju minimalnog trajanja ugovora, odnosno 15% ukoliko zaključite ugovor na 24 mjeseca.
PROTOS sistem se sastoji iz tri samostalna modula: napredno planiranje i evidencija radnog vremena, vozni park i prijava kvarova i radova. Korišćenje PROTOS Sistem usluge omogućava se putem web stranice/interfejsa.
Za više informacija ili za zakazivanje sastanka sa predstavnicima m:tel-a pozovite 0800 50 300 ili ispunite kontakt formu na našem web sajtu.
VAŠE PITANJE: Imate li na stanju pametni sat za djecu?
M:TEL ODGOVOR: Poštovana, naravno, možete ga pronaći u m:tel ponudi i to po promotivnoj cijeni. Kombinujući iKids watch 2 pametni sat sa tarifom Kombinuj:S Junior namijenjenoj najmlađim m:tel korisnicima, dobićete savršenu komunikaciju sa Vašom djecom. Kombinacija mjesečne pretplate i mogućnosti da svoj račun dopunite kao svaki drugi prepaid račun osigurava idealnu kontrolu troškova, a Vaši mališani će Vam biti uvijek dostupni.
Uz Kombinuj: S Junior tarifu, ovaj pametni sat može biti Vaš po cijeni od 48KM, a ponudu možete pogledati na linku.
VAŠE PITANJE: Na koliko rata mogu da uzmem televizore koje promovišete?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, u sklopu jednog od m:tel TV paketa imate mogućnost kupovine televizora na 12 mjesečnih rata. Od noviteta iz ponude preporučujemo Vam Samsung Smart televizore koje možete potražiti na linku.
Njihova cijena zavisi od paketa usluga koji izaberete. Ukoliko se odlučite za kupovinu, narednih 5 mjeseci imate 25% popusta na pretplatu. Na linku možete pogledati ponudu.
Za više informacija posjetite naš web sajt ili pozovite besplatni broj 0800 50 000.
VAŠE PITANJE: Da li još uvijek imate mogućnost uplaćivanja kredita za prepaid broj putem sajta?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, naravno. Svoj račun možete dopuniti putem m:tel sajta bilo kada i gdje god da se nalazite. Sve što Vam je potrebno su pristup internetu, VISA, MasterCard ili Maestro platna kartica bilo koje banke i klik na link.
Ne zaboravite da svoj račun možete dopuniti i putem:
- IPTV shopa,
- usluge Moj meni pozivom *100#,
- m:go aplikacije,
- SMS poruke.
Za više informacija pozovite 066 10 10 10.