Pitanja iz inboxa – 2.7.2021.

Pred vama su nova korisnička pitanja iz inboxa, kao i odgovori koji će zasigurno mnogima biti od koristi:

VAŠE PITANJE: Ćao! Vidio sam da se sadržaj sa IPTV-ja može gledati na mobilnom telefonu. Kako da aktiviram tu opciju?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, TV To GO je usluga kompanije m:tel koja vam omogućava da odabrani TV sadržaj gledate i na svom mobilnom telefonu, tabletu ili računaru.

Ova usluga je potpuno besplatna za sve korisnike m:tel IPTV paketa kompanije m:tel, potrebno je samo da je aktivirate, a mobilni internet saobraćaj koji se koristi u okviru TV To Go usluge se ne tarifira, odnosno – besplatan je.

Aktivaciju je moguće završiti u tri jednostavna koraka:

  1. Generišite kôd

U glavnom meniju Mtel IPTV usluge na televizoru izaberete „Podešavanja“ i opciju: „TV To Go“ i dobićete vaš jedinstven aktivacioni kôd.

  1. Registrujte se

Preuzmite i pokrenite aplikaciju TV To Go na telefonu ili tabletu ili računaru. Na početnom ekranu izaberite opciju „Novi korisnik“ i u odgovarajuća polja unesite aktivacioni kôd, e-mail adresu i željenu lozinku.

  1. Uživajte u TV sadržaju

Da biste završili registraciju potrebno je da posjetite link koji ste dobili u e-mail poruci. Link važi 48 časova. Nakon toga, registracija je gotova te možete početi sa korištenjem TV To Go aplikacije.

Za pomoć sa instalacijom i registracijom možete pozvati 0 800 50 000 ili posjetiti našu stranicu.

VAŠE PITANJE: Dobar dan! Imate li u ponudi telefon OnePlus Nord i koliko košta?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, telefon OnePlus Nord imamo na akciji koja uključuje besplatnu dostavu i sniženu cijenu u okviru tarife Pretplata: M+!

U okviru navedene tarife OnePlus Nord košta 92 KM, dok se ostatak plaća na rate od 16 KM mjesečno.

Telefon OnePlus Nord posjeduje ekran od 6,4 inča te internu memoriju od 128 GB i RAM od 8 GB. Osim toga, radi uz operativni sistem Android i Octa-Core procesor. Podržava 4G mobilnu mrežu i brzo punjenje, što ga čini sjajnim izborom po aktuelnoj sniženoj cijeni.

Dodatne informacije o ovoj akciji pronađite na našoj stranici.

VAŠE PITANJE: Pozdrav! Šta ukidanje rominga na Zapadnom Balkanu tačno znači za korisnike mobilne telefonije?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, korisnici kompanije m:tel, ali i korisnici drugih operatera iz BiH, od 1. jula i u drugim mrežama regiona (u BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji) mogu telefonirati po istom principu kao kada se nalaze kod kuće.

To znači da se minute, SMS poruke i količina mobilnog interneta koji se potroše u regionu Zapadnog Balkana tarifiraju se ili odbijaju od nacionalnog paketa po tarifi koja se naplaćuje kod kuće (u državi u kojoj živite, radite ili studirate).

Konkretno, bonusi za razgovore koje korisnici kompanije m:tel u okviru svojih paketa imaju prema drugim mrežama u BiH važe i za razgovore kada se nađu na teritoriji regiona Zapadnog Balkana, ukoliko pozivaju neki od brojeva sa te teritorije.

Detaljne informacije za svaki korisnički paket pronađite na našoj stranici ili pozovite m:tel Call centar na 0800 50 000. 

VAŠE PITANJE: Poštovanje! Da li postoji opcija da se računi dobijaju na mejl?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, kompanija m:tel nudi uslugu elektronske dostave računa, koja se jednostavno aktivira. To možete učiniti putem portala Moj m:tel ili putem istoimene aplikacije na svom mobilnom telefonu. Kako biste koristili ovaj portal, besplatno preuzmite aplikaciju na Google Play Store-u, App Store-u ili Huawei AppGallery, a možete i da posjetite adresu moj.mtel.ba.

Nakon što ste se prijavili i kreirali nalog na portalu Moj m:tel, kliknite na link Računi. Aktivirajte opciju elektronskog računa i primajte ih putem mejla. Ova opcija dostupna je i na pametnom telefonu, gdje ćete nakon opcije Računi, otvoriti link Usluga Moj račun, pomoću koje aktivirate opciju da račune primate putem mejla.

Za dodatne informacije pozovite besplatni broj 0800 50 000.