Pitanja iz inboxa – 1.10.2021.

I ovog petka odgovaramo na vaša najčešća pitanja iz inboksa. Evo šta ste nas pitali tokom protekle sedmice:

 VAŠE PITANJE: Dobar dan! Kad je izvlačenje nagrade Mazda u ZTE nagradnoj igri? 

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, nagradna igra ZTE ti donosi novu Mazdu trajaće do 21. novembra, dok će se izvlačenje nagrada emitovati uživo na Javnom servisu RTRS-a 22. novembra 2021. godine u 17.40 časova.

Pored glavne nagrade, automobila Mazda 2, učesnike očekuju i druge vrijedne nagrade: dvije PlayStation 5 konzole, dva Philips 50“ Smart televizora, dva Sony bežična zvučnika i dvije GoPro Hero 9 Black kamere.

Za dodatne informacije pozovite 0800 50 000 ili posjetite m:blog.

VAŠE PITANJE: Pozdrav! Kako da se prijavim za instalaciju Smart Home sistema i kolika je pretplata?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, korisnik usluge Smart Home možete postati u tri koraka:

  1. Nakon provjere tehničke dostupnosti usluge, pruža Vam se mogućnost kupovine Smart Home paketa na 12 rata. Pretplata je 5,99 KM mjesečno, a paket opreme košta već od 99 KM.
  2. Zatim je potrebno da preuzmete aplikaciju ili putem web portala kreirate korisnički nalog unoseći email adresu i lozinku.
  3. Dodate Smart Home centralnu jedinicu na korisnički nalog i povežete Smart Home uređaje prateći uputstva koja se nalaze u paketu opreme.

Uvijek smo Vam dostupni za sve informacije putem telefona 0800 50 000, a dodatno se informišite i na našoj stranici.

VAŠE PITANJE: Dobar dan! Šta nudi videoteka Apollon i koliko košta?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, Apollon videoteka je namijenjena svim m:tel IPTV korisnicima, a nudi vam pristup najboljim holivudskim i domaćim filmovima i serijama s prevodom.

U ovoj videoteci pronaći ćete filmske klasike, kao i novije naslove, a aktivira se u okviru IPTV platforme, odnosno IPTV Shop opcije u meniju.

Ukoliko niste već aktivirali promo ponudu, do 31. oktobra ovu uslugu možete koristiti besplatno.

Mjesečna naknada nakon promotivnog perioda iznosi 6,90 KM, a za više informacija pozovite 0 800 50 000. 

VAŠE PITANJE: Dobar dan. Možete li mi reći šta je opcija „Posebno za tebe“?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, u okviru ponude „Posebno za tebe“ pronaći ćete opcije za mobilni internet ili dodatne minute razgovora krojene po vašoj mjeri.

Kako biste je aktivirali, potrebno je da posjetite m:go aplikaciju, ili servis Moj meni.

Za više informacija pozovite 0800 50 000 ili posjetite m:blog.