Pitanja iz inboxa – 02.04.2021.

I ovog petka su tu neka od vaših pitanja iz inboxa, ali i odgovori koji se tiču pojedinih m:tel usluga:

VAŠE PITANJE: Pozdrav, mogu li prebaciti svoj broj sa druge mreže bez da ga mijenjam?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, naravno, imate mogućnost prelaska sa druge mreže na m:tel, kao i opciju zadržavanja broja. Jedan od uslova je potvrda o izmirenim dugovanjima koju dobijate od Vašeg trenutnog operatera. Nakon toga, možete posjetiti najbliže prodajno m:tel mjesto, te se obratiti zaposleniku u poslovnici, koji će sa zadovoljstvom odgovoriti na Vaša pitanja ili jednostavno pozovite korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000.

Uz izbor tarife koja Vam najviše odgovara, imate pravo i na kupovinu mobilnog telefona na rate. Našu preporuku tarife i uređaja možete pronaći na linku.

VAŠE PITANJE: Imate li još uvijek telefone za 1KM?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, u m:tel ponudi uvijek možete pronaći neki od sjajnih mobilnih uređaja koji su na akciji, te ih kupiti za samo 1KM.

Iz trenutne ponude izdvajamo TCL T10LZTE Blade A7 (2019).

Iskoristite akciju i kupite svog favorita putem m:tel webshopa, jer je dostava na kućnu adresu besplatna. Za više o specifikacijama uređaja, ali i kompletnoj ponudi, posjetite naš web sajt.

VAŠE PITANJE: Mogu li uzeti paket internet i kablovska na godinu dana?

M:TEL ODGOVOR:  Poštovani, imate mogućnost potpisivanja ugovorne obaveze sa minimalnim periodom trajanja 12 mjeseci, ali u tom slučaju plaćate priključak (cijena priključka zavisi od paketa koji se instalira).

Za zasnivanje pretplatničkog odnosa potrebno je da se obratite na Vama najbliže m:tel prodajno mjesto, sa važećim identifikacionim dokumentom, ili možete pozvati korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000. Za više informacija posjetite naš web sajt.

VAŠE PITANJE: Možete li mi reći šta tačno podrazumijeva usluga Smart Home?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, m:tel Smart Home je pametni sistem putem kog pratite i kontrolišite uživo sve što se dešava u Vašem domu, bez obzira gdje se nalazite. Uz ovo rješenje ne morate razmišljati o tome da li ste ugasili peglu ili ringlu, jer Vam pored praćenja situacije u domu na daljinu, omogućava i senzorno praćenje pokreta, klime, vode ili dima. To Vašu kuću čini sigurnijom od potencijalnih provala, poplava ili požara.

Paket opreme čini centralna jedinica, pametna utičnica, kamera, senzor za vrata/prozore i mobilna aplikacija. Instalacija je veoma jednostavna, brza i bez kablova. Odgovarajuću aplikaciju za mobilni uređaj možete preuzeti na Google Play Store ili App store.

Iskoristite promotivnu ponudu i prvih šest mjeseci pretplatu na ovu uslugu plaćajte po cijeni od samo 0,99 KM. Smart Home uslugu možete naručiti putem zvaničnog sajta na linku, a cijena paketa opreme je već od 99 KM.