Pitanja iz inboksa – Zašto je važno zamijeniti staru SIM karticu za novu 4G?

VAŠE PITANJE: Pozdrav, zašto je važno zamijeniti staru SIM karticu za novu 4G?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, kako biste koristili sve pogodnosti mobilnog interneta u njegovoj punoj snazi i brzini, važno je da staru SIM karticu zamijenite za 4G karticu.

I upravo da je sada pravo vrijeme da to učinite, jer je do 27. juna 2023. godine zamjena potpuno besplatna.

Posjetite najbliže m:tel prodajno mjesto, besplatno zamijenite staru SIM karticu i omogućite novu brzinu interneta na vašem pametnom telefonu!

VAŠE PITANJE: Poštovani, interesuje me m:SAT. Koje su pogodnosti?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, nova ponuda donosi vam 50% popusta na pretplatu šest mjeseci, gratis drugi TV priključak na Plus i Max paketu, a montaža i oprema stajaće vas samo 0,99 KM.

Ono što za početak treba da znate je to da je m:SAT satelitska televizija dostupna svima, bez obzira na lokaciju. Uz m:SAT dobijate najbolje TV sadržaje, kanale sa vrhunskim sportskim događajima, aktuelnim serijama i zabavom za cijelu porodicu.

Pored toga možete da se osigurate i sa internetom i telefonijom. Na vama je samo da odaberete paket koji najviše odgovara vašim potrebama, a m:SAT monteri vam u najbržem mogućem roku donose i montiraju opremu po simboličnoj cijeni od 0,99 KM.

Ova ponuda traje do kraja juna 2023. godine.

Kako biste saznali sve detalje o dostupnim m:SAT paketima posjetite mtel.ba/mSAT, a ukoliko ste neodlučni, trebate savjet ili brzu isporuku vaše m:SAT opreme, pozovite 0800 50 905.

VAŠE PITANJE: Poštovani, kako mogu preko vašeg sajta uplatiti dopunu?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, proces online dopune Vašeg prepaid računa je vrlo jednostavan i možete ga završiti u par koraka.

Potrebno je da na sajtu popunite Vaš broj telefona, mejl adresu i iznos koji želite dopuniti. U idućem koraku unesite broj svoje VISA, MasterCard ili Maestro karticu i proces je završen. 

VAŠE PITANJE: Ćao, da li mogu aktivirati usluge, a da ne dolazim fizički do vaše poslovnice?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, prava adresa za Vas je Moj m:tel.

Ukoliko nemate nalog, registrujte se ovdje i u svakom trenutku moći ćete da zavirite u Vašu mjesečnu potrošnju, trenutno stanje dopune, kupite tarifnu opciju, uključite ili isključite dodatnu uslugu, ubrzate svoju internet konekciju, aktivirate dodatne TV pakete, prijavite se za elektronsku dostavu računa ili podnesete sve potrebne zahtjeve putem samo par klikova.

Registracija je jednostavna – potrebno je samo da unesete broj mobilnog ili podatake sa Vašeg m:tel računa.

Za više informacija pozovite 0800 50 000 ili posjetite mtel.ba.