Pitanja iz inboksa – Kako mogu preko vašeg sajta uplatiti dopunu?

VAŠE PITANJE: Zdravo, mogu li dopuniti kredit koristeći Moj m:tel aplikaciju?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, Moj m:tel aplikacija vam daje mogućnost dopune kredita na brz i jednostavan način.

Nakon što unesete vaše osnovne podatke, uplatu vršite unošenjem podataka Visa, Mastercard ili Maestro platne kartice bilo koje banke.

Aplikacija Moj m:tel vaš je vjerni asistent u svakoj prilici, jer vam omogućuje i da u svakoj prilici u par klikova aktivirate bilo koju m:tel uslugu, bez da odlazite do naše poslovnice.

Ukoliko još uvijek niste, Moj m:tel aplikaciju preuzmite na App Store, Google Play ili AppGallery.

Za više informacija pozovite 0800 50 000.

VAŠE PITANJE: Poštovani, imate li u prodaji Samsung Galaxy S23?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, iskoristite m:tel aktuelnu ponudu i Samsung Galaxy S23 kupite po sjajnoj cijeni, a uz njega ćete na poklon dobiti pametni sat po vašem izboru: Galaxy Watch 5 BT ili Galaxy Watch 5 BT Pink Gold.

Požurite, jer ova ponuda traje do 30. aprila ili do isteka zaliha!

Da biste ostvarili pravo na ovaj sjajni poklon, neophodno je da se nakon kupovine telefona registrujete na stranici samsung.com/ba najkasnije do 30. maja ove godine.

Više informacija potražite na mtel.ba ili besplatnim pozivom na 0800 50000.

VAŠE PITANJE: Poštovani, kako mogu preko vašeg sajta uplatiti dopunu?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, proces online dopune Vašeg prepaid računa je vrlo jednostavan i možete ga završiti u par koraka.

Potrebno je da na sajtu popunite Vaš broj telefona, mejl adresu i iznos koji želite dopuniti. U idućem koraku unesite broj svoje VISA, MasterCard ili Maestro karticu i proces je završen.