Pitanja iz inboksa – Kako mogu prebaciti svoj broj kod vas?

VAŠE PITANJE: Ćao, da li imate Iphone 15 i koliko se plaća mjesečno?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana,

Trenutno na stanju imamo Iphone 15 128 GB, a uskoro će i ostali modeli biti u ponudi.

Cijena zavisi od više faktora, a to su broj rata, tarifa I tarifni model. Sve opcije možete pogledati ovdje, te u skladu sa tim izabrati one koje Vam najviše odgovaraju.

Takođe, za više informacija možete posjetiti našu najbližu poslovnicu ili pozvati naš korisnički servis na broj 0800 50 000.

Srdačan pozdrav !

VAŠE PITANJE: Poštovani, zanima me da li za neki jeftiniji telefon važi isto kao kod skupljih da se plaća unaprijed za 4 mjeseca i avans 30% od cijene telefona kao novi korisnik… ili je to nešto drugačije ??

M:TEL ODGOVOR: Poštovani,

Ako želite da kupite uređaj na rate potrebno je da koristite pretplatu. Mobilni telefon možete kupiti na rate u zavisnosti od minimalnog perioda trajanja ugovorne obaveze (novi i postojeći korisnici).

Ako zaključite ugovor sa minimalnim periodom trajanja 12 mjeseci, možete kupiti telefon na 12 rata, s tim da pri kupovini telefona plaćate 20% vrijednosti izabranog telefona, a ostatak se dijeli na 11 rata.

Ako zaključujete ugovor sa minimalnim periodom trajanja ugovorne obaveze 24 mjeseca, možete kupiti telefon na rate i to prvu ratu u iznosu 20% vrijednosti izabranog telefona pri kupovini telefona a ostatak na 23 jednake rate.

Prilikom sklapanja ugovora postoje određene ulazne procedure koje važe za potpuno nove korisike. U zavisnosti od uređaja koji se kupuje potrebno je da se unaprijed uplati određeni avans, koji se izračunava prilikom same kupovine.

U nastavku Vam dostavljamo ponudu uređaja putem ovog linka. Za više informacija možete posjetiti našu najbližu poslovnicu ili nas pozvati na broj 0800 50 000.

Srdačan pozdrav !

VAŠE PITANJE: Poštovani, kako mogu prebaciti svoj broj kod vas?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani,

Imate mogućnost prelaska sa druge mreže kod nas uz zadržavanje numeracije.

Jedan od uslova je da imate PIN i PUK kod Vašeg broja, te potvrdu o izmirenju duga kod trenutnog provajdera (ukoliko koristite broj na pretplatu).

Možete posjetiti najbliže prodajno mjesto Mtel-a, te se obratiti zaposleniku u poslovnici, koji će sa zadovoljstvom odgovoriti na Vaša pitanja ili pozovite korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000.

Srdačan pozdrav !