Ovako možete odblokirati svoj Viber nalog

Rakuten Viber nastavlja s razvojem funkcija u cilju zaštite svojih korisnika i uvodi niz rješenja za sprečavanje spam poruka tokom ovog perioda praznika.

Osim uobičajenih sigurnosnih funkcija poput end-to-end enkripcije, nestajućih poruka i uređivanja poruka, Viber je kreirao i edukativni vodič o čestim zamkama koje prate spam sadržaje i kako deblokirati nalog ukoliko ga Viber anti-spam funkcija pogrešno detektuje.

Lančane poruke često predstavljaju ozbiljan rizik jer korisnike mame obećanjima sreće, blagoslova i nagrada, često tražeći dalje dijeljenje sa kontaktima. Ove poruke mogu voditi do lažnih nagrada ili prijetnji blokadom naloga. Viber savjetuje korisnike da budu oprezni i izbjegavaju interakciju s ovakvim porukama.

Poruke ili pozivi za ostvarivanje zarade, posebno ako dolaze od nepoznatih kompanija ili brendova, takođe predstavljaju rizik. Spam može promovisati lažne ponude ili proizvode. Korisnici bi trebalo da provjere identitet pošiljaoca prije nego što kliknu na linkove ili dijele lične informacije.

Ako primite neželjenu poruku na Viberu, savjetuje se da se suzdržite od kliktanja na linkove ili prosljeđivanja poruke. Umjesto toga, blokirajte pošiljaoca i prijavite spam kako biste očuvali sigurnost svog naloga. Nova funkcija ID pozivaoca na Viberu omogućava korisnicima da identifikuju ko ih zove, pružajući dodatnu kontrolu nad bezbjednošću. U rijetkom slučaju da Viber blokira legitimnog korisnika, postoji čet-bot za podršku putem kojeg korisnici mogu provjeriti i odblokirati svoje brojeve.