Mogućnost kupovine uživo od 1. oktobra više neće postojati na Facebook-u.
Kako navode iz kompanije, fokus će ubuduće na Instagram-u i Facebook-u biti na video platformi kratkog formata – Reels-u. Ističu da je ova odluka u skladu sa afinitetima potrošača, kojima je ta forma sve interesantnija.
Kako navode iz kompanije, korisnici će i dalje moći da koriste Facebook live emitovanje događaja, ali se ukida mogućnost kreiranja liste za reprodukciju proizvoda, kao i označavanja proizvoda u videima na toj društvenoj mreži. Podsjećaju da i Instagram Reels nudi korisnicima mogućnost označavanja proizvoda u videu.
Inače, Facebook nije jedini koji više ne želi da nudi opciju kupovine uživo. To je nedavno objavila i konkurentska kompanija TikTok. Istina, TikTok Live Shopping ukida se u SAD jer se nije pokazao zanimljivim korisnicima u tom dijelu svijeta, dok je u Kini kupovina uživo putem te društvene mreže izuzetno popularna.
Podsjećamo, kompanija Meta vrlo često pravi slične poteze kao i TikTok, što znači da se vodi žestoka borba za privlačenje korisnika. Ko će biti kreativniji i uporniji i ko će osvojiti veću naklonost, pokazaće vrijeme.