Nokia ima novi logo

Nokia je prvi put za šest decenija odlučila da promijeni logo, odnosno vizuelni identitet.

Dan pred otvaranje sajma potrošačke elektronike MWC u Barseloni Nokia je objavila da će to učiniti.

Na taj način će ispis “NOKIA” u veoma prepoznatljivom fontu i Yale blue plavoj boji biti zamijenjeni nečim što predstavnici kompanije nazivaju modernijim i digitalnijim rješenjem.

Novi logo sastoji se od pet različitih oblika koji kreiraju riječ NOKIA. Tu je i novi font, a nema stalne boje koja dominira već se logotip mijenja u zavisnosti od potrebe.

Mnogi misle da je ovo znak da će Nokia prestati sa proizvodnjom telefona. Stari Nokia logotip i dalje se nalazi na telefonima koji su upravo predstavljeni Nokia G22, C32 i C22.

“Mijenjamo strategiju i osvježavamo naš brend kako bi održavao ono što smo danas: lider u inovacijama u B2B tehnologiji i pionir u budućnosti u kojoj se mreže susreću sa cloud-om”, objavila je Nokia na svom korporativnom blogu.

Cilj kompanije, prema riječima Peka Lundmarka CEO-a Nokia-e jeste pokretanje novog brenda koji će se u velikoj mjeri fokusirati na mreže i digitalizaciju.

Nokia uspješno posluje na tržištu telekomunikacione mrežne opreme koja je bitan faktor jer sve više uređaja podržava 5G tehnologiju i kompanija se specijalizovala za prodaju opreme drugim kompanijama.