Na YouTube Music stižu semplovi koji liče na TikTok

YouTube Music pokreće novu video platformu sa personalizovanim kratkim videima pod nazivom “Samples” po uzoru na TikTok.

Svaki klip na ovoj platformi pruža uvid u izvođača, muzički video i atmosferu pjesme koja vam je preporučena. Kao i kod TikTok-a i drugih platformi sa kratkim video sadržajem, korisnici mogu skrolovati vertikalno po novom feed-u “semplova” kako bi otkrili pjesme i muzičke video zapise.

Brandon Bilinski, jedan od direktora za upravljanje proizvodima na YouTube-u, rekao je u intervjuu za TechCrunch da kompanija primjećuje da korisnici sve više otkrivaju muziku putem kratkih video zapisa.

“Jedno od najvažnijih saznanja koja smo stekli posljednjih nekoliko godina je da svi korisnici, a posebno mlađi korisnici, sve više otkrivaju muziku putem kratkih video zapisa”, rekao je Bilinski. “Prijatelji i porodica su uvijek na prvom mjestu. Ako pitate ljude kako otkrivaju muziku, uvijek će reći preko prijatelja i porodice, ali su kratki video zapisi postali vrlo važan način otkrivanja, gotovo kao drugi najvažniji. Na osnovu ovog saznanja smo odlučili da napravimo iskustvo kratkih video zapisa fokusiranih na otkrivanje muzike.”

Feed “Samples” koristi YouTube-ov katalog zvaničnih muzičkih video zapisa i snimaka uživo da bi generisao ovaj feed. Umjesto skrola kroz bezbroj pjesama, feed podstiče korisnike da kliknu na isje;ak kako bi pogledali cijeli muzički video ili snimak uživo.

Drugim riječima, YouTube Music koristi kratke video zapise kako bi promovisao otkrivanje video sadržaja veće dužine na platformi, istovremeno pomažući korisnicima da otkriju novu muziku.